Nowoczesny marketing dźwiękowy

Jak realizujemy nowoczesny marketing?

Na początku lat 60-tych zaczęto produkować pocztówki dźwiękowe. Trwało to aż do początku lat 80-tych. Wynikało to głównie z powodu tego, że płyty winylowe były trudno dostępne w krajach socjalistycznych. Pierwszy format pocztówek dźwiękowych to byt C6. Dziś Plejkartki™ jako nowoczesne kartki z pozytywką są dostępne już od rozmiaru A5, który jest praktycznie nieograniczony (więcej na ten temat w dziale FAQ) . Więcej informacji na temat historii pocztówek dźwiękowych można znaleźć w artykule Polskiego Radia. Początkowo winyle zawierały jeden utwór, potem już dwa. Plejkartka jako propozycja na nowoczesny marketing dla firm umożliwia nagranie 15, 30, a nawet 90 sekund dźwięku w najwyższej jakości mp3. Daje to naprawdę nieskończenie wiele możliwości na prowadzenie działań marketingowych opartych na nowoczesnej formie. Warto dołączyć do grona zadowolonych Klientów i współpracować z nami już teraz!

nowoczesny-marketing
Nowoczesny wygląd kartek z pozytywką mp3

Jakość fatalna, ale jakie emocje!

Pocztówki dźwiękowe w PRL pozwalały wysyłać pozdrowienia oraz piosenki – zupełnie tak jak nasze rozwiązanie. Plejkartka™ to hołd dla tego wspaniałego sentymentalnego zjawiska z poprzedniej epoki, które niosło tak dużo dobrych emocji i wspomnień. Przeczytajcie skąd wziął się pomysł na naszą firmę w dziale O FIRMIE. Wtedy, w poprzedniej epoce, można było słuchać najnowszych nagrań ze światowych list przebojów. Kartki dźwiękowe mówią dużo na temat edukacji muzycznej w krajach kiedy istniała jeszcze żelazna kurtyna. Jako firma kontynuujemy tradycję i umożliwiamy powrót do przeszłości, a także rozwiązanie dla młodych pokoleń, które nie znają tematu. Dźwięk i muzyka towarzyszą nam od zarania dziejów i nigdy nie przestaną – zamknijmy te emocje i wspomnienia w niebagatelnej formie!