Blog

Nietypowa kampania marketingowa

Nietypowa kampania marketingowa

Marketing
Nietypowa kampania marketingowa wspierająca reklamę Twojej firmy pomaga w budowaniu marki, a także zwiększaniu sprzedaży. Pomożesz zwrócić uwagę firm na swój produkt i jego walory. Budowanie nietypowych kampanii za pomocą Plejkartki™ to zupełnie nowa droga do świetnej promocji. Kartki dźwiękowe zapewniają oryginalne podejście do kwestii budowania wizerunku marki oraz historii Twojej firmy. Warto poznać 3 najbardziej zakręcone kampanie marketingowe opisane w serwisie corazlepszafirma.pl W jednym z przykładów wymieniono kampanię szwedzkiej, znanej marki Ikea. W 2018 roku wypuszczono reklamę łóżeczka dla dzieci, która...mogła zostać wykorzystana jako test ciążowy. W razie otrzymania pozytywnego wyniku Klient mógł uzyskać dodatkową zniżkę. Opisywano tę kampanię na całym świecie i przerosła ona oczekiwania twórców, którzy mieli obawy. Zasięg jaki udało się "wykręcić" to 4 mld wyświetleń na całym świecie. To dobry przykład budowania marki i obszaru,…
Read More
Nowoczesny marketing dźwiękowy

Nowoczesny marketing dźwiękowy

Marketing
Jak realizujemy nowoczesny marketing? Na początku lat 60-tych zaczęto produkować pocztówki dźwiękowe. Trwało to aż do początku lat 80-tych. Wynikało to głównie z powodu tego, że płyty winylowe były trudno dostępne w krajach socjalistycznych. Pierwszy format pocztówek dźwiękowych to byt C6. Dziś Plejkartki™ jako nowoczesne kartki z pozytywką są dostępne już od rozmiaru A5, który jest praktycznie nieograniczony (więcej na ten temat w dziale FAQ) . Więcej informacji na temat historii pocztówek dźwiękowych można znaleźć w artykule Polskiego Radia. Początkowo winyle zawierały jeden utwór, potem już dwa. Plejkartka jako propozycja na nowoczesny marketing dla firm umożliwia nagranie 15, 30, a nawet 90 sekund dźwięku w najwyższej jakości mp3. Daje to naprawdę nieskończenie wiele możliwości na prowadzenie działań marketingowych opartych na nowoczesnej formie. Warto dołączyć do grona zadowolonych Klientów i współpracować…
Read More
Muzyczne pamiątki w nowej odsłonie

Muzyczne pamiątki w nowej odsłonie

News
Pocztówki dźwiękowe pozostają w pamięci na długie lata dlatego ożywiliśmy ten pomysł jako kartki dźwiękowe. Jednym z dowodów na to jest mnóstwo artykułów pojawiających się w sieci. Chociaż w pierwotnym zamyśle nie stanowiły one dobrego źródła na innowacyjny pomysł marketingowy to z pewnością mogły służyć jako kartki kolekcjonerskie czy po prostu kartki z życzeniami. Autor tekstu na stronie "Dwutygodnika" wspomina, że największą popularnością pocztówki dźwiękowe cieszyły się w komunistycznej Polsce lat 60. i 70. Artykuł można znaleźć tutaj: https://www.dwutygodnik.com/artykul/2774-kultura-20-pocztowki-dzwiekowe.html Do dziś można znaleźć zachowane pocztówki dźwiękowe z tamtych lat na krakowskiej Hali Targowej. Wspomina się wystawę na Poziomie 2.0 obejmuje również nagrywanie utworów z pocztówek i ich konwertowanie do formatu mp3. Plejkartka™ to swego rodzaju wypełnienie tej luki dla na interesujący gadżet - więcej o nim w dziale FAQ. Kartki…
Read More
Pocztówki dźwiękowe – fenomen poprzedniej epoki

Pocztówki dźwiękowe – fenomen poprzedniej epoki

News
Magazyn "POLITYKA" również dostrzegł fenomen istniejącego kiedyś zjawiska pod nazwą pocztówki dźwiękowe. W artykule można przeczytać, krótką historię powstania idei jaką są kartki dźwiękowe nagrywane na winylu, a także wiele ciekawostek związanych z produktem. Jak śpiewał Perfect: „Pocztówkowy szał/każdy z nas ich pięćset miał/zamiast nowej pary jeans” to było całkiem popularne zjawisko w dawnych latach.Dziś Plejkartka™ wraca z możliwością zrobienia własnego upominku jakim jest kartka dźwiękowa lub kartka z pozytywką. Wykorzystanie naszych produktów w kampanii marketingowej to gwarancja sukcesu i wyróżnienia się wśród innych agencji marketignowych. Jak działa Plejkartka™? Skąd się wziął pomysł na taki nietypowy gadżet reklamowy? Przeczytajcie w dziale FAQ i O FIRMIE. Zapraszamy do lektury :) żródło: forum https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/ludzieistyle/1801800,1,pocztowki-dzwiekowe--fenomen-prl.read
Read More
Łona i Webber „Wyślij sobie pocztówkę”

Łona i Webber „Wyślij sobie pocztówkę”

Marketing
Kilka lat temu szczeciński duet Łona i Webber wskrzesił tradycyjne dźwiękowe pocztówki w singlu „wyślij sobie pocztówkę”, który wydany był właśnie w formie małego, kwadratowego, graficznego winylu. Bez wątpienia był to zaskakujący krok promocyjny, który wśród młodszych słuchaczy zrodził świadomość, że niegdyś dźwiękowe pocztówki były popularnym gadżetem w naszym kraju. Z marketingowego punktu widzenia taki produkt jest niesamowicie ciekawy, ponieważ łączy przekaz graficzny z przekazem dźwiękowym, a to pozwala na rozwinięcie skrzydeł w obu płaszczyznach, które mogą ze sobą zaskakująco korespondować. Niestety pocztówki dźwiękowe nie były pozbawione wad – do ich odtwarzania niezbędny był oczywiście gramofon a jakość odtwarzanego dźwięku na takim nośniku pozostawiała wiele do życzenia. https://www.youtube.com/watch?v=-B-vASt4xnI źródło: http://dobrzewiesz.net/artysci/lona-webber/
Read More