Magazyn „POLITYKA” również dostrzegł fenomen istniejącego kiedyś zjawiska pod nazwą pocztówki dźwiękowe. W artykule można przeczytać, krótką historię powstania idei jaką są kartki dźwiękowe nagrywane na winylu, a także wiele ciekawostek związanych z produktem. Jak śpiewał Perfect: „Pocztówkowy szał/każdy z nas ich pięćset miał/zamiast nowej pary jeans” to było całkiem popularne zjawisko w dawnych latach.
Dziś Plejkartka™ wraca z możliwością zrobienia własnego upominku jakim jest kartka dźwiękowa lub kartka z pozytywką. Wykorzystanie naszych produktów w kampanii marketingowej to gwarancja sukcesu i wyróżnienia się wśród innych agencji marketignowych. Jak działa Plejkartka™? Skąd się wziął pomysł na taki nietypowy gadżet reklamowy? Przeczytajcie w dziale FAQ i O FIRMIE. Zapraszamy do lektury 🙂
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/ludzieistyle/1801800,1,pocztowki-dzwiekowe–fenomen-prl.read